X
تبلیغات
ایروبیک

۱۰ کد موزیک رو آماده کردم البته یه تعدادشون مربوط به کدهای گذشته بود که مشکل پیدا کردند:

۱-موزیک بی کلام امیلی پولان(اگه اشتباه نکرده باشم)۲-موزیک بیکلام گل گلدون من۳-موزیک بیکلام گل سنگم۴-آهنگ بسیار زیبای تایتانیک که خیلی درخواست کننده داشت(۶کد موزیک زیبا از مجید خراطها)۱-بگی نگی۲-خدانگهدار۳-گل خشک۴-مسافر۵-زخم زبون۶-زندونی(کارمشترک مجید و محسن یگانه)

بهترینها در : www.minos.blogfa.com

۱- موزیک بی کلام امیلی پولان:

۲- موزیک بیکلام گل گلدون من:

۳-موزیک بی کلام گل سنگم:

۴-آهنگ بسیار زیبای تایتانیک:

۵-بگی نگی (مجید خراطها):

۶-خدانگهدار(مجید خراطها):

۷-گل خشک(مجید خراطها):

۸-مسافر(مجید خراطها):

۹-زخم زبون (مجید خراطها):

۱۰-زندونی(مجید-محسن یگانه):

+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 20:4 |

http://www.proxyconceal.com/

http://www.proxyalternate.com/

http://www.proxysideboard.com

http://www.lovefreaks.co.cc/

 

جدیده

+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 19:17 |
+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 7:24 |
The image “http://i22.tinypic.com/2i9htmo.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 19:5 |
TinyPic image 

+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 12:14 |

 The image “http://i21.tinypic.com/2eycop4.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

ايروبيك به چه معناست و اين ورزش چه اثرات مثبتي بر روحيه و بدن انسان دارد؟

ايروبيك يعني فعاليتي كه عضلات بزرگ را به كار مي گيرد حداقل 12 دقيقه با حالت ريتميك و موزون. در شرايطي كه سرعت وشدت تمرين قابل تحمل است و نياز بدن به استفاده از اكسيژن براي مدتي افزايش مي يابد، اين فعاليت انجام مي گردد. «ايروبيك» جزو فعاليت هوازي ( شدت تمرين بالاست و مدت تمرين پايين است). از نظر پزشكي، اين ورزش سيستم قلب، عروق، تنفس را تعليم مي دهد و با سرعت و بازدهي بالا اكسيژن را مي گيرد و به قسمتهاي مختلف بدن مي دهد، تنفس يكنواخت از دهان و بيني توأم انجام مي شود و باعث تبادل اكسيژن و دي اكسيد كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافي بدن خواهد شد.

ايروبيك وسيله اي مؤثر براي جلوگيري از افسردگي، بي حوصلگي، بي تابي است، چون هورمون اندروفين در بدن توليد مي شود و باعث ايجاد نشاط، تمركز ذهن و بالا رفتن خلاقيت فكري مي شود

The image “http://i10.tinypic.com/4rbktc5.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

(بدنسازي كار با دستگاه)

هالتر، وزنه، دمبل، چوب كش، سيم كش جزء فعاليتهاي قدرتي و غيرهوازي محسوب مي شوند كه جز لاينفك (جدا شدني) از تمرينات روزمره ايروبيك هستند. از نظر پزشكي بهترين راه براي جلوگيري از پوكي استخوان است زيرا عمل كلسيم سازي روي استخوانها انجام مي شود و در افزايش توان و استقامت عضلات مؤثر است، نقش مهمي در ايجاد اعتماد به نفس و رضايتمندي از جسم دارد و باعث كاهش خطر پوكي استخوان و بهبود هماهنگي بدن مي شود.

اگر يك خانواده چند نفره فرصت يا هزينه رفتن به باشگاه ورزشي را ندارند مي توانند با وسايل كم به صورت دسته جمعي به مدت 20 دقيقه يا بيشتر در منزل تمرينات ايروبيك و بدنسازي را انجام دهند.

 

فاكتورهاي سن:

هر سني براي شروع بدنسازي و ايروبيك مناسب است، به شرطي كه صحيح انجام شود. اين ورزش براي سنين مختلف از خردسالان تا بزرگسالان و حتي كودكان استثنايي مفيد است و به دليل حالت ريتميكي كه دارد در يادگيري حركات به افراد كمك مي كند. بهترين سن براي تمرينات بدنسازي از 15 سالگي به بعد است زيرا كودكان پيش از سن بلوغ، نبايد اقدام به انجام ليفت هاي پرقدرت و سنگين نمايند. در عوض مي توان از وزنه هاي سبك با تكرار 10 يا 15 بار تمرينات را همراه با مربيان يا والدين انجام داد كه بهترين ورزش براي آنها "ايروبيك" است.

ولي براي زنان بالاي 40 سال، بهترين ورزش تمرين با وزنه است، البته براي اين سنين كه تصميم به شروع تمرين با وزنه را دارند، بهتر است كه با مشورت پزشك معالج و انجام آزمايش تراكم استخوان و يك نوار قلبي، اين ورزش را آغاز كنند. از طرفي افراد مسن بايد مراقب بافتهاي نرم خود باشند و با بالا رفتن سن، وزنه هاي سبك تر را مورد استفاده قرار دهند. افراد با سازگاري و تطابق تمرين مي توانند تا اواخر 50 و اوايل 60 سالگي در حاليكه تنها كمي از قدرت خود را با افزايش سن، افزايش دهند، از وزنه هاي سنگين براي تمرين استفاده كنند.

 

ايروبيك در زنان:

 خانمها تصور مي كنند اگر با دستگاه، تمرين بدنسازي كنند، بدن آنها عضلاني مي شود، در اين رابطه بايد گفت كه ميزان عضلاني شدن و جذابيت به اين رشته، بين خانمها و آقايان و افراد مختلف، تفاوت دارد. زيرا بدن خانمها به علت اختلاف هورموني با آقايان واكنش متفاوت به اين تمرينات نشان مي دهد. چون هورمون تستترون نقش تعيين كننده در تقويت و بهبود حجم عضلاني دارد و در زنان مقدار اين هورمون كم است، در نتيجه تمرينات با وزنه موجب عضلاني شدن آنها نمي شود، بلكه خانمها مي توانند با برنامه خاص و تمرين با وزنه، عضلات خود را سفت تر كنند. قبل از رسيدن به سن سالمندي و عوارض پيري بهترين ورزش براي بانوان، تمرين بدنسازي (كار با دستگاه) است. زيرا با توجه به محسناتي كه گفته شد، تمرينات قدرتي بهترين راه براي جلوگيري از پوكي استخوان و . . . مي باشد.  همچنين توصيه مي شود انجام تمرينات ورزشي با برنامه ي تغذيه اي مناسب همراه باشد.

 

ايروبيك چه ويژگي هاي مثبتي نسبت به ورزش هاي ديگر دارد؟

در كشورمان وقتي درباره ايروبيك صحبت مي كنيم اكثراً تصور مي كنند كه ايروبيك يك ورزش انفرادي مثل دويدن و شنا كردن است ولي ايروبيك يك ورزش گروهي است كه در سالني كار هوازي انجام مي دهند به طوري كه باعث توسعه بيشترين فاكتورهاي آمادگي جسماني در انسان مي شود مثل قدرت، استقامت، انعطاف پذيري، هماهنگي، چابكي، تعادل، توازن، عكس العمل و غيره .ايروبيك باعث مي شود كه اين فاكتورها دربدن انسان زياد شود و شخصي كه درصد بالايي از اين فاكتورها را برخوردار باشد مي توانيم بگوييم از آمادگي جسماني مطلوبي برخوردار است. وقتي اين ورزش را به صورت گروهي انجام مي دهيم به غير از افزايش اين فاكتورها باعث ترشح هورمون آندرو فين كه هورموني نشات آور در مغز است مي شود. در اين ورزش حضور ذهن تقويت مي شود يعني در اصل، حافظه را ورزش مي دهيم و از افسردگي جلوگيري مي كند و باعث مي شود تا روحيه خيلي خوبي بعد از انجام اين ورزش پيدا كنيم. معمولاً اين ورزش نيم ساعت تا 45 دقيقه طول مي كشد. ورزش ايروبيك براي همه گروه هاي سني از جمله سالمندان، كودكان و حتي زنان باردار مناسب است.علت اين كه مي گويند اين ورزش حافظه را تقويت مي كند به خاطر اين است كه ايروبيك از يك سري حركات تركيبي تشكيل شده كه با موزيك همراه است و كساني كه در اين كلاس ها شركت مي كنند به خاطر اين كه اين حركات را مي بايست در ذهن خود بسپارند ناخود آگاه فكرشان مشغول حفظ اين حركات مي شود و از آن حالت افسردگي و ناراحتي هاي روحي به اجبار هم كه شده حداقل براي 45 دقيقه تا يك ساعت خارج مي شويد

TinyPic image 

+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 4:27 |
 

+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 3:12 |

The image “http://i22.tinypic.com/2a78n48.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

The image “http://i23.tinypic.com/6gc74x.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
+ نوشته شده توسط یداه بيكش در و ساعت 17:9 |


Powered By
BLOGFA.COM